pátek 1. června 2012





 Konečně  zmizelo i poslední lešení. Osela jsem střechu lučními osivy od Planta Naturalis. Budeme tu mít i bylinkovou zahrádku :) Pejsek má svoji nejoblíbenější hračku. Dinosaura, který vydával srandovní pronikavé zvuky. Naštěstí jen jeden den, od té chvíle, kdy přišel o ruku, mlčí. Koupila jsem si nádherně vonící hennu na vlasy. Provoněla nám celý dům a tu vůni už budu mít snad napořád spojenou s knihou Rasmus tulákem, kterou čtu dětem, zatímco ji mám na hlavě. A Violka ji nadlouho bude mít spojenou s blinkací virózou, která ji dnes trápí...









8 komentářů:

  1. :-))) to je krásné navštěvování...ach ty pískací hračky, ještě že většinou rychle pískat přestanou...píšu většinou, protože jedna pískací hračka už nám doma píská přes rok... :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, já tu krásnou vůni cítím až sem :) Louka ♥

    OdpovědětVymazat
  3. A ta henna vypadá trochu jako čokoláda..., děkuji za pozvání...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tu hennu mas od Lushe vid? :) Mam ji taky, ale jeste jsem ji nezkousela, jsem zvedava jak je. Voni ale krasne, po hrebicku a caji...

    Zvu te na giveaway na muj blog - o kokosový olej :)

    Pa Belle Hanele

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat